Радісний сміх,
відчуття емоційного комфорту, щастя - це важлива умова формування здатності
помічати смішне, правильно його оцінювати та використовувати у власній
діяльності та спілкуванні з іншими
Ш.О.Амонашвілі переконаний, що неможливо будувати
справжню педагогіку, якщо не буде дитячих витівок, не буде пустунів. “Яка
нудьга для педагога займатися з дітьми, що мають свідомість і поведінку
дорослих.
Сам він вважає, що пустуни, витівники –
це в першу чергу життєрадісні, кмітливі, дотепні, комунікабельні діти.
“Пустуни
– діти з гумором, бачать смішне в самому серйозному, вони дарують хороший
настрій і сміх не тільки самому собі, але й іншим, хто відчуває гумор…”.
Амонашвілі робить висновок, що пустотливість –
цінна якість дитини, тільки треба управляти нею.
В.О.Сухомлинський був
переконаний :
“Навчити дітей
користуватися зброєю сміху – одна з найтонших і найскладніших речей у
формуванні моральних поглядів, переконань, смаків”.
Як же сміються наші діти ?
Вдивимося,
вслухаємось і …
усміхнемося.
P.S.З’ясувалося, що
діти сміються близько 300 разів на день, підлітки – близько шести.
Радісний сміх, відчуття емоційного комфорту, щастя - це важлива умова формування здатності помічати смішне, правильно його оцінювати та використовувати у власній діяльності та спілкуванні з іншими