Психогімнастика з елементами массажу
1. Добрий ранок! ( Діти повертаються один до одного )
Посміхнись скоріше, (Розводять руки в сторони)
І сьогодні цілий день (плескають )
Буде веселіше.
2. Розітремо ручки, (рухи за текстом)
Носик і щічки.
Будемо вродливі, ( поступово піднімають руки)
Як весняні квіти. («ліхтарики»)
3. Розітрем долоньки (рухи за текстом)
Сильніше, сильніше,
А тепер поплескаєм cміливіше.
4. Вушка потремо, здорові будемо,
Посміхнемось знову ( посміхаються)
Будьте всі здорові. ( розводять руки в сторони)
Ну що, у всіх гарний настрій? (так)
Це чудово, коли день розпочинається з гарного настрою.
https://www.youtube.com/watch?v=azpbsgGF96o
Консультація для батьків.
Музика
для дитини - це світ радісних переживань.
Щоб відкрити для неї двері у цей світ ,треба розвивати
у неї здібності і перш за все музичний слух і емоційний відгук.
Інакше музика не
виконає своєї виховної функції.
·
Якщо дорослий якомога ближче стикається зі світом
дитинства.
·
Якщо вони разом мріють ,фантазують, сміються і грають,
то діти відчуваючи цю близькість дорослого, відкривають їм свої таємниці, почуття
та емоції.
Як це
прекрасно-знайомити дітей з музикою.
Діти дуже
люблять щось слухати, тому треба більше і більше співати дітям без музичного
супроводу, щоб вони не тільки слухали, але й розуміли, про що ця пісня, вслухувались
в звучання слів та словосполучень.
Музика, як і художнє слово чи картина, повинна стати
для дітей способом вираження почуттів, настрою,ідей.
Слухання музики розвиває інтерес до неї, любов, розширює кругозір, підвищує
музичне сприйняття.
Музика для
слухання буває вокального та інструментального характеру . Це можуть бути пісні
у виконані батьків, чи музичні твори у грамзаписах, аудіо- та відео записах.
Для кращого запам'ятовування пісні, чи музичного твору, можна асоціювати його з
тим, що бачить дитина навколо себе. Намалювати те, про що вона чула. Дуже гарно
запам'ятовують діти пісні з мультфільмів, тому що вони сприймають пісню
образно, відносно того чи іншого героя.
Батьки повинні вчити дитину любити пісню,
насамперед народну пісню, тому що народна пісня має художньо-виховну цінність.
Для розвитку ритмічного
сприйняття треба користуватись музичними інструментами. Але в домашніх умовах
це можуть бути такі предмети: ложки,палички, камінці,капронові пляшечки чи
коробочки, які наповнюють крупою,горохом, квасолею. І граючи на такому
інструменті,дитина покращує виконання пісні,і одержує велике задоволення.
Для розвитку танцювальних навичок потрібно якомога більше розвивати
у дитини потребу в рухах. Давати можливість розвивати танцювальну творчість,
щоб дитина одержувала максимум задоволення.
Якщо музика викликатиме у дитини позитивні емоції, вона сприйматиме
навколишній світ гармонійно і оптимально.
ЦЕ-ЦІКАВО!
Пропоную Подивитися відео "МУЗИКА НА КУХНІ"
https://www.youtube.com/watch?v=vIwYeUh94_o
ЦЕ-ЦІКАВО!
Пропоную Подивитися відео "МУЗИКА НА КУХНІ"
https://www.youtube.com/watch?v=vIwYeUh94_o
Як зробити
нетрадиційні музичні інструменти
Музичний інструмент для дитини – символ музики, а той, хто
грає на ньому, – майже чарівник. Залучення дошкільника до створення
дитячих музичних інструментів дає йому можливість відчути себе творцем,
заохочує уважніше ставитися до звуків, по-іншому сприймати навколишнє
середовище.
Граючи на нетрадиційних інструментах, діти спілкуються, фантазують
та самореалізуються; переживають музику як радість і задоволення. Вони
знаходять власні форми спілкування з музикою: діючи з такими
інструментами, кожна дитина дізнається, яким може бути звук від удару,
погладжування, трусіння предмета, постукування по ньому пальцем, долонею тощо.
Навчання дітей гри на музичних інструментах:
· сприяє вихованню
відповідальності, адже формує вміння грати в ансамблі, співпрацювати одне
з одним
· допомагає
долати невпевненість і нерішучість
· розширює
музичний кругозір
· сприяє
розвитку природних здібностей та психічних процесів — відчуття ритму,
музичної пам’яті, художнього смаку, творчої ініціативи, мислення, уяви тощо.
Найдоступнішими для виготовлення є шумові музичні
інструменти. Вони дають змогу дитині по-новому дослухатися до звуків навколо.
Трохи бажання, фантазії — і отримуємо шумілки, стукалки,
шелестунчики, дзенькалки тощо.
За допомогою шумових інструментів дитина може:
· грати
під фонограму
· добирати
ритмічний акомпанемент до дитячих пісень
· імпровізувати
звукові картини на задану тему
· ілюструвати
вірші звуками
· створювати
шумову казку.
Звукове ілюстрування віршів – це ритмічні
й темброво-звукові вправляння. Ритм, укладений у словах, діти
відчувають природно й відтворюють без труднощів. Його можна проплескати
або виконати на будь-якому шумовому інструменті. Основою для мовних вправ
є дитячий фольклор: лічилки, дражнилки, кричалки, забавлянки, примовки,
заклички тощо. Цікавою для дітей формою музично-ритмічних ігор із шумовими
інструментами є т акож шумові казки.
Як виготовити дитячі музичні інструменти
власноруч
Веселі
коробочки
Цей шумовий дитячий інструмент виготовляють з контейнерів
від шоколадних яєць або порожніх картонних коробок від кремів, парфумерії.
Наповнювачем може бути крупа (рис, гречка, горох) або дрібні намистини, ґудзики
тощо.
Дзенькалки
Кільце для гардин та металеві бігуді з’єднують між собою
й у такий спосіб створюють чудовий музичний інструмент.
Скрипунці
Усередину мішечків із тканини кладуть зім’яту упаковку від круп,
печива, макаронних виробів тощо. Зминаючи такий мішечок, видобувають скрипучий
звук.
Барабанчик
Цей шумовий інструмент виготовляють із жерстяної консервної
банки з капроновою кришкою. До неї приєднують звичайну резинку, її кінці
ховають під кришку. Жерстяну банку за допомогою резинки фіксують на долоні.
Інструмент — готовий, на ньому можна грати за допомогою дерев’яної палички
або пальчиками.
Гребінець-тріскунець
Знадобиться звичайний гребінець, бажано з великими зубцями.
Для отримання характерного звука по ньому водять паличкою.
Стукалка
Беруть дві дощечки, до кожної прикріплюють невеликі ручки, аби
зручно було тримати їх у руках. Музичний інструмент-стукалка —
готовий!
Цокотуха
Для виготовлення цього інструмента беруть торбинку
з тканини розміром 20×10 см, заповнюють її до половини пластмасовими
кришками від пляшок. Якщо струшувати торбинку, то можна почути «цокотіння»,
схоже на звуки, які видають деякі птахи і тварини.
Шелестунчики
Цей саморобний музичний інструмент дасть змогу зімітувати шум
вітру чи шелест листя. Виготовляють його зі звичайної палички, на одному кінці
якої прикріплюють торбинки з плівки або вузькі смужки гофрованого паперу.
Музична веселка
Назву цей музичний інструмент отримав через характерне
оформлення. На гачки, прикріплені до міцної опори, підвішують невеликі пляшки
з прозорого скла. У них наливають різноколірну рідину. Легкими
ударами палички від металофона отримуємо ніжний звук.
Шейкер
У коробки циліндричної форми (з-під чіпсів, плівок для
побутового використання, фольги для запікання тощо) насипають будь-який дрібний
наповнювач, заклеюють відкриті сторони, за бажанням прикрашають.
Хлопавки
Знадобиться порожній тюбик з-під крему. Його потрібно покласти
на долоню і вдарити по ньому долонею другої руки. Виходить характерний
звук справжніх хлопавок. Слід зауважити, що порожній тюбик не має бути
сплюснутим, необхідно надути його.
Бубонці
Звичайні бубонці, які використовують для рукоділля, можна
використати і як шумовий інструмент в оркестрі. Варто лише пришити їх
до резинки для волосся або кольорової стрічки — інструмент готовий до
використання.
ПРОПОНУЮ ПОДИВИТИСЯ МУЛЬТФІЛЬМ ПРО МУЗИЧНІ ІНСТРУМЕНТИ
https://www.youtube.com/watch?v=KnmwPOt6X7k
Комментариев нет:
Отправить комментарий